pauline94.reismee.nl

voorbereidingen

Mijn reis is welliswaar nog een eind weg maar ik ben al hard bezig met de voorbereiding. Mijn naaste familie en mijn werk zijn ingelicht over mijn plan om naar Oegande te gaan en de aanmelding is rond. Onlangs heb ik mijn paspoort opgehaald en deze weblog aangemaakt. Bij de Bruna heb ik een boekje over Oeganda gekocht. Al lezende krijg ik steeds meer zin in de reis. Voor Saar (mijn kat) heb gelukkig ook een oppas gevonden. Ook ben ik hard bezig met het vinden van sponsors. Zonder sponsors is mijn reis namelijk niet mogelijk.

Aanstaande koningsdag hoop ik op de vrijmarkt te staan om geld op te halen voor mijn goede doel.

Als er meer vorderingen zijn betreft mijn reis zal ik Weer een verhaal(tje) posten.

Tot ziens

Reacties

Reacties

Miek vd welle

Veel succes en hoop dat er veel zullen sponsoren!!! Ennuhh...Wij lusten pepermunten ????

Hanna Ketting

Mooi...... Pauline!

coby okker

Hoi Pauline,

een mooi plan en een goed doel! Ik ga je zeker sponsoren,
groetjes en veel succes!!

BVD giessen

Dat is echt fijn dat je dat hoopt te gaan doen.
Het zal een hele ervaring zijn.
Ik hoop dat je dit alles met de Heere mag gaan doen.
Veel liefs bri

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!