pauline94.reismee.nl

acties

Hoi Allemaal,

Ik wil jullie even laten weten hoe het gaat met de acties. Ik had niet verwacht dat het zo goed zou lopen. Op de oranje vrijmarkt ben ik begonnen met verkopen. Hierna volgde via facebook een hele hoop bestellingen. Ook op het werk en bij de fluitgroep van mijn ma werd er enthousiast besteld. De telling staat op 400 euro. Dit is echter nog maar het topje van de ijsberg.

Daarom ben ik bezig met het organiseren van 2 benefit concerten. Waaronder 1 in Dreischor. Dit concert vind plaats op 10 september. Zetten jullie dit in uw/je agenda? Vrije toegang. Wel een collecte. Er zullen onderandere meewerken:

Aalt vd Beek - Viool
Laurence Fierens - Piano
Edwin Goedhart - Orgel
Erica Veldhuizen - Fluit
Joske vd Lee - Fluit
Marco vd Lee - Panfluit

Het andere concert gaat plaatsnemen op goeree overflakkee. Meer informatie volgt.

Allemaal bedankt voor de bestellingen! De actie loopt het hele jaar door dus u kunt bestellen wanneer u maar wilt!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!