pauline94.reismee.nl

Voorbereidingen

Hallo Allemaal,

gister avond ging dan eindelijk de telefoon! Ik was definitief aangemeld voor mijn vrijwilligers werk in Oeganda. In eerste instantie had ik mij aangemeld voor een periode van 4 weken. De organisatie en het Holy Mision Hospital vind het echter prettiger dat vrijwilligers voor een periode van minimaal 6 weken komen. Dit wou ik ook wel maar wist niet of dit op mijn werk te realiseren viel. Vandaag heb ik toestemming gevraagd en deze gekregen!

Vanavond heb ik mijn vliegtickets geboekt. Mijn Verterk zal zijn op DV 27 februari 2017. Op DV 10 april 2017 hoop ik weer te landen op Schiphol.

Aankomende tijd zal in het teken staan van voorbereiding. Zo ga ik een voorbereidingstraining volgen moet er een visum voor Oeganda geregeld worden. Ook zal ik een bezoekje brengen aan het havenziekenhuis voor mijn vaccinaties en ben ik bezig mijn Engels bij te spijkeren.

Ondertussen blijf ik natuurlijk acties voeren omdat mijn streefbedag nog niet bij elkaar is gespaard. Omdat ik een langere periode ga zijn de kosten iets duurder geworden. De producten die eerder verkrijgbaar waren zijn het hele jaar door te bestellen. Het concert van DV 10 september in Dreischor wil ik nog even onder de aandacht brengen:

Aan het concert werken mee;
Laurence FierensVleugel.
Edwin GoedhartOrgel.
Marco van der LeePanfluit.
Marianda van AlphenPanfluit.
Joske van der LeeDwarsfluit.
Erica Vd WelleDwarsfluit.
Aalt Van de BeekViool.
Jannemieke de JongGitaar

Dit beloofd een zeer afwisselende muzikale avond te worden die u zeker niet mag missen!
Toegang is gratis.

Verder wil ik iedereen bedanken die het me tot zo ver hebben mogelijk gemaakt mijn dromen waar te gaan maken!

Liefs,

Pauline

Reacties

Reacties

corrie beijer

Wat leuk om te lezen dat je zoveel vorderingen hebt kunnen boeken.
Nu gaat de " molen " echt draaien met vaccinaties, visum aanvragen en wat er allemaal niet meer komt kijken.
Veel succes met alles en we wachten je volgende bericht af.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!