pauline94.reismee.nl

Belties Braderiedag

Lieve Allemaal,

Deze blog schrijf ik vanaf mijn vakantie adres. Op de camping is elk jaar een soort van goededoelen markt. Vandaag heb ik dus mijn stroopwafels, pepermunt en snoepzakjes verkocht. Voor de verandering heb ik er ook nog een grabbelton bij gemaakt.

Het is erg leuk om mijn 'klanten' te vertellen over mijn aanstaande reis. Bijna iedereen heeft wel interresse. Ik wil even 1 klantje in het bijzonder noemen: Er kwam een klein donker jongetje aan mijn kraampje. Hij was best wel geinterreseert in mijn reis, en dan met name of er niet iemand met me mee kon naar Oeganda. Wat bleek, het jongetje was in 2011 geadopteerd door een Nederlands echtpaar en dacht dat ik ging werken in het kindertehuis waar hij en zijn zusje vandaan kwamen. Toen ik vertelde dat hij toch echt niet mee kon moest hij even nadenken. Nadat ik had uitgelegd dat ik voor zieke mensen ging zorgen vond hij het goed dat ik alleen ging.

Aan het einde van de markt was ik HELEMAAL uitverkocht, op wat kadootjes in de grabbelton na! Ik ben verheugd julie mee te delen dat ik na vandaag over de helft ben van mijn streefbedag!!! Uiteraard ga ik nog gewoon door met de acties en zijn de boterkoeken en appeltaarten nog te bestellen.

Ook volgt er gauw meer nieuws over een Flakkeese bolussen actie, na het succes van de Zeeuwse bolussen.

Iedereen die me geholpen heeft; weer hartelijk bedankt! Weer een stapje dichter bij mijn reis.

Groetjes Pauline

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!