pauline94.reismee.nl

Laatste voorbereidingen

Hoi allemaal,

brrr wat een koude dagen hebben we achter de rug hier in Nederland! Ik kijk al enorm uit naar mijn reis maar de gedachte aan elke dag 30 graden maakt dat ik er nog meer zin in krijg.

De concerten zijn al even achter de rug maar wil er toch even op terug blikken. De muzikanten hebben erg hun best gedaan en dat was ook zeker te horen. Iedereen bedankt voor de medewerking. Ook bedankt als u/je bent geweest om te komen luisteren.

Met de financiën gaat het ook goed. Alle onkosten zijn inmiddels betaald. Ook is er nog een resterend bedrag over wat ten goede komt aan het ziekenhuisje.

Afgelopen vrijdag ben ik naar een voorbereidingtraining geweest van stichting Muses. Dit was een fijne voorbereiding over wat mij te wachten staat en waar je allemaal rekening mee moet houden. De training werd gehouden door ex vrijwilligers. Door hun verhalen kreeg ik een goed beeld van wat je wel en niet kan doen in een voor mij nieuwe cultuur.

Mijn koffers heb ik ook van zolder gehaald. Deze staan vast klaar in mijn slaap kamer en elke keer als ik wat bedenkt wat zeker mee moet gaat dat er alvast in. Zo kan ik niets vergeten. Ik mag best veel bagage meenemen. 2 koffers van 23kg, 1 van 10kg en een accessoire, wat voor mij mijn rugtas betekend. Voor mezelf heb ik maar 1 koffer nodig. Van een kennis heb ik verpleegsters uniformen gekregen wat ook al een halve koffer vult. Nu heb ik nog 1,5 kofferruimte over. Dit ga ik vullen met baby kleding want daar is een groot tekort aan.

Vandaag is zijn de laatste zes weken voor de reis aangebroken. Wat ik uiteraard goed bij hou! :) Dit doe ik door van een centimeter elke dag een centimeter af te knippen. Deze tip kreeg ik van iemand en het is erg leuk om te doen. Nu dus nog maar 41 dagen voor dat mijn reis begint...

Groetjes Pauline

Reacties

Reacties

Liesbeth

Leuk zeg nu het steeds dichterbij komt! Mooi dat je het financieel allemaal rond hebt! Tof ook dat je die kleding mee kunt nemen :) succes in deze laatste weken!! Liefs Liesbeth

Erica

Gaaf lieverd.
Ik gun jou deze reis absoluut.
Stiekum trots op jou.....al ga ik je zeker missen en ga de dagen tellen dat je weer terug komt.
Nog veel succes met voorbereiden.
Ik help jou en steun jou waar het nodig is.
Liefs mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!